Followers

Tuesday, October 1, 2013

26th October is coming!!!

Tarikh itu datang lagi. Sudah 2 tahun pun peristiwa itu berlalu.  Walaupun keperitan itu masih dirasai, namun kemanisan mengatasi segalanya.  yeahh itu la tarikh Muhammad Aariz Danial dilahirkan. muahmuah dah besar baby mama ni. 

Plan nak celebrate birthday Danial tu mmg ada tapi masih mencari2 tarikh dan lokasi yang sesuai.  ini kerana seminggu selepas minggu 26hb tu kami akan berada di kampung kerana kenduri akikah Danial dan sepupu2nya ada diadakan di Sg Petani. Jadi takkan lah nak buat 2 event dalam masa yang terdekat mcm tu... Alang2 nak balik kg, ingat nak buat kat sana je. hmmm tgh hari kenduri, birthday party petang.. ok kot mcm ni.

Saya dah terbayang2 dah tema hari jadi yang sesuai untuk budak tecik Danial ni.  Mula2 nak buat tema color je... tapi rasa mcm biasa sgt. so saya pilih Thomas & Friend Party Theme atau Party Train. haa baru la dia seronok tgk kartun yang dia minat ada kata mana2.  Puas jugak nak cari idea dan kat sini antara gambar2 contoh yang saya pinjam di Google... let checkitout






**** Kredit: Google

Note: nnt update towards his birthday party train... tunggguuuu

No comments:

Post a Comment